morning

Är helt död. Var uppe till typ två och klev upp åtta, det är definitivt för lite sömn för mig! Ska åka med bussen ner till Ljusdal nu kl. 9, kommer somna på direkten..

Nu sitter jag och käkar frukost, fil med hemmagjord svartvinbärssylt och müsli och delikatessknäcke med skinka. GÖTT! Ser ut att vara riktigt fint väder idag, men det blåser nog en del.

Har tvättid 12, sen vet jag inte vad jag ska göra idag. Försöka få till en dejt med Elin kanske? Hon drar ju nu i veckan och eftersom jag ska till Gävle ikväll kommer jag inte hinna träffa henne annars. Hmm..

Spretigt, men va fan. Nu ska jag borsta tänderna och sen släpa mig upp till busshållsplatsen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0