braaak

Idag har jag varit iväg och fått min tredje och sista twinrixspruta hos mami på hennes jobb, skönt att ha det gjort! Nu sitter jag här och fördriver tid innan det är dags att börja laga mat och sedan åka ner till Ljusdal. I morgon blir det jobb i charken 8-18.15, mycket bra och välbehövligt :) Vad som händer i helgen återstår att se. Har lite lösa planer men är lite osäker på om jag redan har bestämt nåt med någon. Måste ringa och höra vad det är som gäller :)

Gårdagen tillbringades med bästa Marie, satan va kul det var att träffa henne igen! Vi "gjorde Ljusdal", käkade lunch och handlade lite skit. Träffade även Martini en sväng, lika roligt det med :) Hon ska komma till mig ikväll, det ser jag fram emot! Hon ska ut och resa snart, bland annat till Thailand. Skapligt jävla avundsjuk jag är alltså! Och Elin är ute i Europa och reser just nu, JAG VILL OCKSÅ! Men jag tänker försöka hitta ett jobb, spara ännu mer pengar och sedan dra iväg. Helst 3-6 månader, så det fattas ju en del i reskassan om man säger så ;) Men det är bra att ha drömmar, planer och mål!

Nu blir det lite matlagning, ska slå på stort med ugnsfalu och mos. Jippie!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0