svinis?

Har spenderat hela veckan i sjuksängen. Har haft feber i fyra dagar nu, med en topp på 39.4 grader. Inte så kul! Idag känns det bättre så förhoppningsvis har det börjat vända nu :) Vem vet, det kanske är svinis som har varit och hälsat på?

Om dagen flyter på som den ska och jag inte mår sämre ska jag nog ta och dra mig neråt Ljusdal sen ikväll. Börjar ju klättra på väggarna snart av att bara sitta hemma i Kårböle och inte göra någonting. Visst, har inte orkat gjort så mycket heller och i och för sig så är det väl kanske ingen som vill leka med mig i Ljusdal med tanke på smittorisk och sånt. Vi får se hur det blir helt enkelt :) Hoppas jag är helt feberfri i helgen i alla fall så man kan träffa lite folk :)

Bortsett från detta så är allt på topp och det händer faktiskt lite spännande saker i mitt liv just nu ;p Det gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det gillar vi mycket :)

2009-10-30 @ 09:43:06
URL: http://clinis.blogg.se/
Postat av: Mia

Men krya på dig, har du tur så har du haft ditt nu:)

Kram storkussen

2009-10-30 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0