sheisse

Det händer verkligen ingenting i mitt liv för tillfället, därav den ständiga uppdateringen på bloggen haha. Mina dagar ser likadana ut, gör i stort sett ingenting förutom att söka lite jobb. Funderar mycket på framtiden, vet inte alls vart jag är på väg i livet. Jag vill bort, bort, bort från Ljusdal. Det är den känslan som är starkast nu, känslan av vilja dra härifrån, fort som fan. Min största rädsla är att bli kvar här och då borde det ju vara lätt att bara dra, eller hur? Ja, men är som sagt arbetslös så måste fixa ett jobb först. Och jag vill RESA! Drömmer mig tillbaks till Thailand och längtar efter nya äventyr. Mitt mål är att hitta ett jobb, jobba järnet, spara pengar och sen dra ut i världen. Jag hoppas verkligen att det blir så också!

Jag behöver verkligen mer spänning i mitt liv, that's for shore..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0