hair

Är nu en dm hår fattigare samt x antal nyanser mörkare. Blev kanske lite för kort och lite för mycket lugg, men det är bara hår och det växer ut. Sammanfattningsvis så är jag nöööjd :) Skulle vilja bjuda på en bild men har ingen kamera och tänker inte lova nån bild eftersom det tycks vara något jag gör och sen glömmer bort :)

Ja, det är väl typ det enda jag gjort idag så nu har jag inget mer att skriva :p Ska ta en promenix med Markus nu, sen är det bara tv-tittande och bokläsning som står på schemat för kvällen. I morgon bär det av neråt igen, det tycker vi om :)


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Ja egentligen så, skulle ju vara skönt med en förändring nu inför vintern och så. Klippa lite så håret mår bättre. Kanske får ta och bli lite wild and crazy :)

2009-10-20 @ 09:24:21
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Förresten, glömde ju att skriva. Jättekul med jobbet! Grattis :)

2009-10-20 @ 09:24:50
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0