eifersucht

Började denna dag med en riktig powerwalk runt byn! Har ju börjat ett nytt liv, haha :) Tanken är att jag ska börja motionera mer och trappa ner på alkohol och annat skit. Mitt problem är träningen, tycker att det är så förbannat tråkigt. Äta riktig mat är inga problem, har bra matvanor och äter i stort sett aldrig godis/chips/dricka. Jag skulle aldrig kunna äta efter någon diet, tycker om mat för mycket så jag vill inte utesluta nånting i min kost. Då tror jag det är bättre att lägga till mer grönsaker och minska ner på "det dåliga". Men som sagt, jag ska försöka röra på mig varje dag, vare sig det är en promenad, en löprunda, eller nåt dans/gym-pass. Så var det boven alkohol.. En festhelg innebär mååånga kalorier (alkohol, fyllekäk, bakiskäk etc.) och jag festar ju ganska ofta (hmm, var och varannan helg..). Men nu är det slut på det roliga :) Var helt spiknykter helgen som var och tänkte fortsätta på samma bana nu till helgen. Tänker absolut inte sluta festa, men definitivt trappa ner! Förövrigt så är det snällare mot plånboken också, speciellt med tanke på att jag är arbetslös. Så var det med de..

Ringde förresten och bokade klipp- och färgtid igår. Ska dit på måndag och bli fin :) Nu ska jag bli mörk igen, känns bra för jag vet att det är de jag trivs bäst i! Har aldrig klippt mig hos den här tjejen förut, men jag har hört att hon är bra så då litar jag på det!

Nu blir det en dusch och sen ska jag sätta mig och skicka iväg lite jobbansökningar. Drar till Ljusdal kring fem, blir nog där resten av veckan så nu vet ni det folket :)




Kommentarer
Postat av: Annah

Sen om man inte går ut varje helg så blir det mycket mycket roligare när man väl gör det... uppskattar det mer då tror jag. Tycker du är superduktig och tror på dig! :)

Kram

2009-10-06 @ 16:58:52
URL: http://www.annahiggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0