shalala

Förstår inte varför jag envisas med att ha en blogg när jag aldrig skriver, men det kanske är någon stackare där ute som är intresserad av mitt otroligt intressanta liv (hmm..) so here we go again.

Har hänt lite roligt i mitt liv på senaste tiden faktiskt. Har bland annat fått jobb i fyra månader, vilket känns skitbra! Börjar inte förrän i november så nu är man ledig (och inte arbetslös, höhö) ett tag. Jobbade förra veckan, skönt att få lite lön i november i alla fall :)

Idag är det då alltså söndag, eller SLÖdag som det heter i Kristins huvud. Klev upp vid 12  och sen har jag inte gjort många knop. Gårdagen spenderades tillsammans med några andra dahlströms + folk med andra efternamn hemma hos Markus där tv-spel och kortspel stod på schemat. Jag var helt spik medan några av de andra förtärde lite alkohol. Var skittrött, men lyckades inte släpa mig hem förrän vid halv tre. Spelkvällar på krontäckta är inte att leka med!

Tidigare i veckan var pappa och hälsade på en sväng så då fick han ta med sig hem kassar med kläder som jag rensat ur garderoben. Så idag gick jag igenom skiten igen och slängde en hel del plus att jag ska ta med mig en hög till Röda Korset i morgon. Å nu tänker ni - finns det Röda Korset i Kårböle? Nej, det gör ju inte det. Hemslöjd har vi men jag vet inte om dom skulle uppskatta mina gamla trasor. I vilket fall som helst ska jag åka en sväng till Hogdal i morgon för lite hårklippning samt färgning (jippie!) och tänkte då passa på att hoppa in på RK för att lämpa av lite grejer.

Så, imorrn blir jag mörk igen and I can't wait! Försvinner antagligen en bit på längden också med tanke på att min hårkvalité för tillfället inte är den bästa. Är spänd på resultatet, men jag brukar bli nöjd så det är nog lugnt!

Det mesta känns faktiskt toppen nu och jag tror att det kanske finns lite fler spännande saker som väntar runt hörnet.. ;p we'll see.


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Grattis! Vart ska du jobba?

Åh jag vill också göra någon förändring med mitt hår men jag vet inte om jag törs riktigt. Vi får se vad som händer :)

2009-10-19 @ 11:26:23
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0