trökvääär

Idag var man uppe vid tuppen, före klockan 8 till och med :) Tänkte åka bussen till Ljusdal vid 9, men så ringde pappa och sa att jag kunde åka med han ner så nu sitter jag och väntar på att vi ska dra. Väntar även på att en tvätt ska bli klar så att jag får med mig lite nytvättat ner. Det är så jäkla tråkigt väder idag, mulet och blött.. Hoppas det är bättre väder i Ljusdal :) Tänkte dra och hälsa på Elin och Lovisa när jag kommer ner, Lovisa är Elins lill-kusin som hon är barnvakt åt idag. Ska även låna Elins usb-minne som är fullt av music som jag ska lägga in på min dator, min är ju rensad så där finns det noll musik och noll bilder. Tråkigt men sant! Då är det tur att man har en Elin som kan hjälpa en med att fylla på i alla fall musiken :)

Nu blir det lite kaffe och sedan bär det av neråt. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0