jajaja

Har nyss ätit en underbar middag bestående av grillat älgkött, mammas kladdiga "pastasallad" och en massa goda såser. Helt perfekt! Var riktigt hungrig med tanke på att det enda jag hade ätit innan idag var två mackor till frukost, som lite senare kom upp igen som en härlig påminnelse om gårdagen! Det var faktiskt väldigt längesen jag spydde dagen efter, det knepiga var att jag inte ens mådde dåligt. Jag hade ont i huvet och var trött, så mamma gav mig en "bakisbrus". Efter att jag druckit upp den vände det sig i magen på mig, haha. Det blev lite motsatt effekt det där tror jag :p väldigt trevligt att läsa om det här va? Sorry, nu byter vi ämne.

Gårdagen tillbringades hemma hos Cäärow. Vi + Sandra grillade och satt ute på altanen och åt. Det var riktigt mysigt men kallt, det blåste en del och solen passade på att försvinna lite då och då. Kvällen avslutades på Järnvägs där det var grymt mycket folk. Det gick knappt att ta sig fram och folk klev en på fötterna och tryckte sig mot en. Inte så nice! Hade inte direkt roligt och ville bara hem och sova, men höll ut till stängning ändå.

Idag åkte jag tillbaks till Kårböle, visste inte vad jag skulle göra om jag stannade i Ljusdal så därför for jag hem. Ska åka och hämta Krille i Färila inatt och innan det blir det Eurovision Song Contest för hela slanten :p Känns så skönt att ta en hemmakväll utan någon alkohol över huvud taget, bara massa cola och chirre/ostkrokar :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0