saturday, I love you like gold

Igår blev jag ännu mer övertygad om att jag måste bort här ifrån så fort som möjligt. Jag är så otroligt trött på hela grejen, alla ska veta allt om alla, skvaller, rykten, skitsnack. Snälla människor väx upp! Skaffa er ett liv och sluta lägg er i andras.

Nu sitter jag och väntar på att Lisa ska komma hit, vi ska laga tacos, pimpla vin och mysa. Jag har huset för mig själv, solen skiner och det är lördag! Underbart :) Det är otroligt vad fort det har gått med våren, ett tag trodde jag att den aldrig skulle komma men så vips så var snön borta och helt plötsligt var det 25 grader varmt och man låg i bikini på gräsmattan. Sommaren är nära och det gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hur går det för Malena Ernman i ESC?

Tyck till på vår söta blogg :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-13 @ 11:44:55
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0