oooh

Idag är det grått och tråkigt ute, fast samtidigt så kan man ju sitta inomhus utan att få dåligt samvete! Tänkte spendera dagen med att läsa bok och ta det lugnt (ooh vilken skräll!). Ska hänga nån tvätt och trava upp på macken och köpa lite mjölk också, så lite luft och syre får jag idag ändå. Åker ner till Ljusdal imorrn, tänkte dra ner ikväll men så skulle mamma ner i morgon så då kan jag åka med henne i stället. Får se om jag stannar i Ljusdal ett tag, har det inte så jäkla fett på kontot just nu så då passar det bättre att vara i Kårböle faktiskt :p Finns liksom ingenting att lägga pengarna på här, plus att jag får gratis mat, haha :) Men nästa vecka ska jag i alla fall jobba några dagar, så det känns kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0