moneymoneymoney

Idag har jag bokat bussbiljett ner till Stockholm, drar ner på torsdag och åker hem igen på tisdag. Ska bli så jäkla skönt och roligt att komma bort en sväng! Vi har inte direkt planerat nåt förutom fredagen då det blir grönan och bärs :) Synd bara att jag inte pallar karuseller, i alla fall inte såna som snurrar runt, runt. När jag var liten blev jag alltid illamående när jag åkte dom så sen har jag inte vågat prova, egentligen kanske det går skitbra men jag vågar nog inte testa ändå :p vi får väl se hur det blir, är man lite drunk kanske det är ännu större risk att man spyr, haha. Däremot gillar jag bergochdalbanorna och sånt som går upp och ner skarpt :)

I morgon ska jag till Hogdal och klippa mig, shit vad det kommer gå pengar den här veckan! Men det är det värt! Har inte klippt mig sen oktober tror jag.. Är lite kass på att få tummen ur och boka en tid, men nu ska jag äntligen iväg :) Blir nog lite slingor eller liknande också, lite sommarfräscht sådär ;p

Nu blir det en promenad i kvällssolen. Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0