long time no seen - again..

ooh. Nu var det väldigt längesen jag skrev, igen. Men det är så att jag har varit utan min älskade laptop hur länge som helst. Den fick för sig att krascha för sådär sjuttioelfte gången och jag har varit seg med att lämna in den, men nu ligger den lagad och klar på Elgiganten i Hudik. En annan anledning är att Kårböles Internet slutade fungera och har inte fungerat på ett bra tag, men nu funkar det igen! Så nu har jag alltså inga anledningar längre till att inte blogga!

Har väl egentligen inget speciellt att berätta. Livet flyter på som vanligt, jag flänger mellan Kårböle-Ljusdal och är fortfarande arbetslös (ska dock jobba lite på Dellan nästa vecka och snart börjar mitt "sommarvik"). Idag sysselsätter jag mig med att tvätta, är inne på tredje maskinen nu. Verkligen superintressant information :)

Ikväll är det Grey's Anatomy, my favorite tv-show. Det är ungefär sånt jag ser fram emot på veckorna, tv-serier. Men har man inget liv så.. haha. Ska antagligen åka ner och hämta broder i Färila sen, han har någon slags spelning ikväll. Han och två killar till från hans klass ska kompa skolans mellanstadieelever på deras "show". Så så ser dagen/kvällen ut för mig.

Nu ska jag ut och hänga lite tvätt, kanske uppdaterar mer senare. Ciao.


Trott' eller ej, men jag kollade faktiskt på Eurovision igår och här är Armeniens bidrag. Bäst igår enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0