let me get some action from the back section

Nyss hemkommen från en prommis runt byn, det var faktiskt skönt fast jag egentligen tycker att det är rätt tråkigt att gå och speciellt ensam. Körde en liten snabbis på orbitreken också, tänkte prova att köra till dvd:n men det var så dålig musik så jag tröttnade snabbt.

Ikväll drar jag ner till Ljusdal igen. Sitter och funderar på vad det är jag måste handla, antagligen en hel del. Mitt kylskåp i Ljusdal gapar ofta tomt och innehåller endast det nödvändigaste, typ lite makrill i tomatsås, ketchup, sweet chilisås och smör så får man handla det som fattas, typ mjölk, fil, juice och pålägg. Haha, va jäkla tråkigt! Jag älskar ju mat, men jag vill inte handla för mycket grejer ifall jag får för mig att till exempel dra till Kårböle ett tag, för då blir allt gammalt och måste slängas. I sommar kommer jag däremot vara i Ljusdal hela tiden, så då ska det handlas en massa mumma och kylskåpet ska vara fullt av grejer :) Grejt!

Nu - lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0