grejt

Sitter och har lite dåligt samvete över att jag knappt varit ute något idag i det fina vädret. Tänkte ta en långpromenad, men inte blev det av heller.. Tycker det ofta är så, man "bestämmer" att man ska "träna" eller motionera i alla fall, men så kommer något i vägen eller så pallar man bara inte. Måste verkligen ta mig i kragen och börja motionera regelbundet! Men det är ju så förbannat tråkigt att gå/springa/lyfta vikter. Nä, tacka vet jag typ innebandy, brännboll, simning. Då känns det inte som att man "tränar" eftersom det man gör är roligt. Tänkte i alla fall försöka mig på den här orbitrecen som står här hemma nu, det kanske är roligare än att sitta på en cykel och trampa i evigheter? We'll see. 

I morgon blir det fönsterputsning för hela slanten. O ja, vi har en del fönster på detta hus så det kan nog ta ett tag. Hoppas på sol så man kan bättra på brännan på samma gång :)

Nu - söndagsparty med Filip och Fredrik. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ruttan

Ursäkta en gammal dams okunskap. Men vad huun är en orbitrec????

2009-05-18 @ 09:05:24
Postat av: Kristin

Det är ett träningsredskap där du står och "trampar" samtidigt som du rör handtagen fram och tillbaks. Lite svårt att förklara men du kanske har sett någon på tv-shop? Vi har lånat den av Jonassons i Sveg :)

2009-05-18 @ 13:13:14
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0