gråcht

Grått och mulet ute idag, tråkigt värre! Har satt igång en tvätt och putsat alla fönster (bara utvändigt då..) och tänkte nu släpa in mr. orbitrec i vardagsrummet så att jag kan kolla på tv samtidigt som jag bränner kalorier, haha :p

Denna vecka ska jag jobba ons-fre, känns väldigt bra! Håller ju på att gå under av tristess här hemma, att vara arbestlös är inte så jäkla spännande faktiskt. Var ju ett bra tag sedan jag jobbade på Delins, så jag känner mig ganska ringrostig. Det mesta kommer nog dock tillbaks ganska snabbt! Hoppas att jag får schema inför sommaren då också, jag undrar hur mycket jag kommer att få jobba och när jag eventuellt kommer att vara ledig. Skulle vara roligt att kunna planera något i sommar, förra sommaren var jag på hemmaplan hela tiden vilket jag inte vill vara denna sommar. Vi får väl se vad det blir! I vilket fall ska jag försöka ta mig ner till Sthlm/Täby till släkta' och hälsa på nåt.

Nä, nu blir det lite träning. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0