fairytale

"I'm in loooove with a fairytale..." syttende mai OCH Eurovisionseger, skulle tro att att det är phartey i Norge idag! Alexander Rybak vann igår, inte direkt någon skräll. Rätt låt vann, helt klart!

Igår när vi satt framför Eurovision ramlade kusin Mattias in här tillsammans med ett gäng "grabbar". De var ute på svensexa och skulle ner till Hudik på cruising och passade på att hälsa på en liten snabbis på väg ner (de åkte från Sveg). De stannade kvar ett tag och med tanke på tiden och berusningsnivån bland folket tror jag att de aldrig kom till Hudik, de kom nog bara ner till Ljusdal för vi såg dem senare igen vid ettiden i Färila när vi va där för att hämta Krille. Hur som helst så var det roligt med ett litet oväntat avbrott sådär på kvällen :)

Idag är det väldigt fint väder så egentligen borde man kanske vara utomhus. Dock är jag så grymt trött och inte alls sugen på att ligga och steka på gräsmattan, skulle helst bara vilja gå och lägga mig framför tv:n och ligga där hela dagen. Vi får väl se vad som händer!

Later folks!

Kommentarer
Postat av: Tovan

Jag håller med, den var vääldigt bra! :)

2009-05-18 @ 11:15:31
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0