Eurovision Song Contest

Det roliga är att jag aldrig direkt har gillat Eurovision, visst att jag har kollat ibland men ofta för att man inte haft något annat att göra eller för att ens polare har kollat. I år missade jag helt den svenska uttagningen eftersom jag var i Thailand då. Hur som helst så har jag kollat på Semifinalerna den här veckan tillsammans med mamma (som verkligen gillar det här med Eurovision..) och har faktiskt hittat några favoriter som kommer här:

 

 

 

Tänkte lägga upp ett youtube-klipp på Ukrainas bidrag också, men youtube krånglar och jag pallar inte. Hur som helst så har Ukraina en bra låt också :) Jag tänker faktiskt kolla på det här spektaklet ikväll och trots att jag såklart vill att Sverige ska vinna så tycker jag inte att "La Voix" är speciellt bra. Jag gillar Malena, hon har en otrolig utstrålning och är så grymt proffsig. Men låten, njae.. Inte direkt i min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0