blondie

Nu är jag nyklippt och slingad, så ljus som jag är nu har jag aldrig varit förr! Frissan tog ganska mycket på längden också, vilket verkligen behövdes. Känns riktigt skönt och fräscht, jag är skitnöjd! Tänkte att jag skulle ta kort och lägga ut, men kameran visade sig vara i Ljusdal så det får vänta.

Dagen har tillbringats till största del i Ytterhogdal, besöket hos frissan tog drygt 2 timmar och sedan drog jag till mamma en sväng och hälsade på när hon hade lunch. Efter det åkte jag och handlade på Ica och sedan for jag hemåt, drog till farmor och lämnade bilen och drack lite kaffe. Nu är jag bara hemma och väntar på att klockan ska bli så pass att jag kan börja laga mat. Fiskgratäng står på menyn, mumma! Kvällen blir lugn hemma i Kårböle, tänkte dra ner till Ljusdal men gör det imorrn i stället.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Mankells "Steget efter", grymt bra bok!

Puss!

Kommentarer
Postat av: isabell

har du sett filmen steget efter? :) den är riktigt bra den med, har själv inte läst boken men filmen är riktigt bra :)

2009-06-11 @ 15:41:07
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0