uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev. Sa vad har hant sen sist? Vi ar kvar pa Phi Phi, pa onsdag aker vi till Bangkok och pa sondag sitter vi pa planet hem till kalla Sverige. Shit. en och en halv manad har redan gatt! Angrar verkligen att jag inte planerade en langre resa. Men biljetten hem ar bokad och gar ej att bokas om eller avbestallas, trakigt men sant.. Jag vill verkligen inte hem, alskar Thailand och vill stanna mycket, mycket langre!

Vi trivs verkligen pa Phi Phi, det ar valdigt litet men det ar fina strander, bra restauranger, bra party, trevligt folk och harlig stamning. Vi har blivit valdigt tjenis med en kille som har ett internetcafe. Igar fick vi smaka pa mat som de lagat och sedan umgicks vi hela kvallen. Vi festade tillsammans med han och hans polare och hade jakligt roligt, tills han blev lite val pa och galen och skulle spoa alla killar som jag pratade med, creapy! Jag forsokte halla mig undan honom, men han letade upp mig hela tiden. Sa vi blev val lite "ovanner" dar ett tag sa nu tors vi inte ga tillbaka till hans internetcafe. Synd, for hans stalle ar verkligen bast!

I forrgar hade jag den basta kvallen hittills, det var nog den basta kvallen i mitt liv, eller det kandes sa da i alla fall. Otroligt underbart, jag var sa jakla glad och svavade pa sma moln hela kvallen/natten. Det var som i en film, helt overkligt underbart :) lovely!

Nu orkar jag inte skriva mer. Om en vecka ar jag hemma igen och det suger, nasta gang stannar jag i 3 manader minst, definitivt! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0