snoooow

Idag kräksnöar det, det bara "öser" ner. Kan man säga så om snö? Jaja, hursomhelst så är det inge vidare väder ute. Jag hade tänkt tagit bussen ner till Ljusdal 9 i morse, men orkade inte kliva upp så jag tar bussen ikväll istället. Dåligt val, för nu måste jag sitta inomhus hela dagen i ett snöigt Kårböle.

Måndag. Har varit hemma en vecka nu och det känns fortfarande ganska värdelöst. Jag får en speciell känsla i magen när jag tänker på Thailand och på vissa människor som vi träffade där. Människor som jag antagligen aldrig kommer att se igen, vilket känns jäkligt tråkigt. Hade jag vågat hade jag utan tvekan satt mig på ett plan och åkt västerut, haha. Men det går inte och det är nog fan ingen bra idé, men drömma kan man ju ;)

I veckan blir jag i Ljusdal. Ska sortera och rensa i alla skåp, lådor och förråd. Ska städa överallt, dona med lampor, gardiner, tavlor. Ska försöka hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka på en massa, och som ett plus får jag en fräsch lägenhet också :)

Nu ser vi fram emot helgen då Lisa kanske kommer upp, har inte träffat henne än. Tänk, vi har inte träffats på över 2 månader. Det är väldigt lång tid för att vara Kristin och Lisa. Men i helgen, då kanske vi får träffas igen! 


 

Lil' Wayne - Lollipop

Kommentarer
Postat av: affe

SV: Ja men samtidigt vill jag inte ödsla krut på kråkor..



Tack själv! ja det tycker ja med! (= blev du kvar till dom stängde du lr?

2009-03-30 @ 13:18:13
URL: http://annefrid.devote.se
Postat av: affe

sv: ok. Nä jag mådde bra igår (= dura?

2009-03-30 @ 16:53:46
URL: http://annefrid.devote.se
Postat av: affe

sv: ja dessvärre.. sj då?

2009-03-31 @ 09:26:43
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0