piggfisk

Godmorgon! Här kan man inte sova längre än till sju.. Den här jävla tidsskillnaden gör mig galen! I Vanliga fall är jag trött på mornarna och sover gärna länge, sedan kan jag vara vaken hela natten om jag vill, utan problem. Nu måste jag lägga mig tiiidigt för jag kan knappt hålla upp ögonen på kvällen, och sen vaknar jag tidigt som fan. I och för sig kan det vara bra att vakna tidigt, men då orkar jag inte vara uppe på kvällarna. Har blitt' en kärring!

Idag drar jag till Färila/Ljusdal. Först blir det Yg till Ante och sedan ska jag nog träffa lite annat folk i Ljusdal. Måste dona lite i lägenheten också, fick ju omtapetserat precis innan jag drog till Thailand så möblerna har inte riktigt hunnit komma på plats.

Nu blir det lite frulle och sedan duschen. Ha en bra dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0