nothing special

Har varit i Ljusdal i x antal dagar nu, vilket är anledningen till min kassa uppdatering här på bloggen. Min dator har nämligen varit i Kårböle, sen så är det även så att den har kraschat för sjuttioelfte gången. Måste ta med den till min datordoktor i Sveg, Hempa, så han får fixa den åt mig. Blir så jäkla irriterad på mig själv som aldrig lär mig, inte har jag bränt över nå bilder eller låtar, fast jag är mer än väl medveten om att datorn kan krascha i stort sett när som helst. Piss. Alla bilder och låtar är borta, men förhoppningsvis har jag rätt mycket kvar på familjens dator, sen så är det ju även så att bland annat Elin har en jäkla massa bilder som jag nog får kopiera :)

Är tillbaks i Kårböle nu, ska haka på Elin till Östersund imorrn. Hon ska skjutsa dit sin mormor och jag ska följa med som sällskap :) Förhoppningsvis blir det lite gött nachokäk på mys-stället och kanske även lite shopping, dock är inte min plånbok i det fetaste laget just nu så det är nog bäst om jag skippar den sistnämnda delen.

Åhh.. Idag längtar jag tillbaks till Thailand extra mycket. Jag måste tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0