juicy

Söndagförmiddag. Sov faktiskt ända till 11.30 idag (!), yes :) Har äntligen kommit i fas och kan vara uppe på nätterna och sova på dagarna, perfekt ;p Igår var vi till Farbror Bo på lite grogg, var riktigt trött men efter nåt glas piggnade jag till och var nog vaken till i alla fall 02.30, framsteg!

Idag är det grått ute och det snöar för fullt. Inte så jätteroligt väder, men skönt att kunna sitta inne utan dåligt samvete! Idag ska jag fålla upp gardiner och sen vet jag inte, har inga andra planer. Ska eventuellt ut på en promenad, men det känns inte alltför lockande om jag ska vara ärlig. I morgon bär det av ner till Ljusdal igen, ska dona lite i lägenheten och kanske hoppa in på ams en sväng :/

Det är tur att man känner folk som inte har jobb just nu, annars skulle det kännas ännu värre än vad det redan gör. Nu är man inte helt ensam i alla fall!

Ha en bra söndag, hoppas ni inte har alltför mycket ångest idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0