boring

Sitter och kollar på tv och har väldigt svårt med textremsorna, är så van med engelska nu så det känns helskumt att läsa svensk text. Kan inte kolla på texten utan lyssnar bara istället, annars fattar jag inte, haha. Det är även väldigt ovant med å, ä och ö på tangentbordet, skriver a och o istället hela tiden.  En annan grej är det här med att inte kasta toapappret i toan, när vi kom till Arlanda i söndags kastade jag toapappret i papperskorgen istället för i toan, haha. Konstigt hur fort man vänjer sig vid något annat!

Är i Kårböle, sitter här helt ensam och har otroligt tråkigt. Vet inte vad jag ska göra. Har satt igång första tvätten, har ganska mycket att tvätta. Allt luktar skunk efter att ha legat i ryggsäcken i x antal veckor. Var till farmor, eftersom jag tänkte att hon måste vara hemma. Men nej då, dörren var låst. Jaha. Alla jobbar eller är i Ljusdal. KUL. Måste dra ner jag med, blir nog imorrn. Ska fixa lite grejer hemma först som typ tvätten, lägga upp bilder, bränna skiva med bilder till Stina osv. I veckan blir det till att träffa alla, kan tänka mig att det kommer bli några vändor på Finess :p

Nu ska jag hänga tvätt. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0