Bkk

Hejhej!

Vi ar nu i Bangkok, kom hit igar morse kring klockan 6. Vi akte fran Phi Phi pa onsdag eftermiddag kl. 14 och kom alltsa fram 16 h senare efter en guppig bussresa. Letade ratt pa hotellet och hade tur som fick checka in pa en gang, fast det var sa tidigt pa morgonen. Stop i sang och vaknade efter nagra timmar igen. Drog in till MBK for att kolla lite shopping, hittade lite men det fattas fortfarande en del :) Ska val in idag igen och kika, har skrivit en lista pa sant som ska kopas! Hoppas att jag far plats med allt i ryggsacken och att det inte vager for mycket :)

Igarkvall nar vi skulle ga och kaka traffade vi en kille som vi hangde med pa Phi Phi, snacka om att varlden ar liten ibland. Nog for att jag visste att han skulle till Bangkok samtidigt som oss och att de som vill ha budgethotell bor just har vid Khaosan, men anda :)

Idag ar det alltsa fredag (den 13de for att vara exakt..), och vi aker hem om tva dagar. Det kanns inte alls bra och jag borjar fa angest over att lamna detta underbara land dar jag har haft den roligaste tiden i mitt liv. Men, det ar ju bara att aka tillbaks igen!

Nu ska vi dra till Siam Center for lite mer shopping, hoppas jag hittar det jag soker! Snart syns vi igen folket, ha det sa bra sa lange :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0