tv-liv

Sitter i lägenheten med ett fungerande Internet, Hallelujah! Fördriver tiden med tv och dator och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan gå och lägga mig :p Slötittar på "Supersize vs. superskinny" men tycker att det är rätt jobbigt att titta på, känner mig lite äcklad men mest tycker jag att det är sorgligt. Fan vilket program egentligen.. Visst att det kanske är bra med en "chock" för att komma till insikt med sitt problem, men nej, jag tycker inte om det. Nu byter vi kanal! På fyran är det "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show", haha. Förnedrings-tv kan faktiskt vara ganska underhållande men snälla människor, vad gör ni där egentligen? Ett patetiskt sätt till comeback eller vad? Torsdagar är värdelösa på tv-fronten helt enkelt, drar nog på lite Sex and the city i stället!


Kommentarer
Postat av: isabell

okej :) jaaa den är skitbra. det är en wallanderfilm (med rolf lassgård som wallander) som är uppbyggd av den boken. jag gillar den stort!



jaa jag ska ut ihelgen! jag funderar om jag ska ut imorgon och dricka ett glas vin för 29 på jvgs och smygpreeförfesta inför lördagens dunder och brak kväll :) du ska också ut ihelgen va?

2009-06-11 @ 20:39:46
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0