tidigt

Back in Kårböle. Åkte hem ikväll för att lämna Lisas studentpresent så att vi kan göra ett paket innan fredag (har inga "paketgrejer" i Ljusdal). Åker tillbaks till Ljusdal imorrn för att sova där i stället för här, så slipper vi slåss om duschen på fredag morgon plus att jag får sova en timme längre :) Familjen plockar upp mig strax efter 06 (!) på morgonen och därefter bär det av neråt till sthlm/upplands-bro där Lisa går gymnasiet och har sitt utspring. Jag vet nån som kommer vara helt död hela fredagen på grund av för lite sömn, typ moi. Fatta och kliva upp kring 5 på morgonen, det är inte lätt för en sån som mig som är så grymt jäkla morgontrött.. Det blir bara en snabbvisit där nere, åker hem igen på lördag. Då är det ju crusing och allt, haha. Kan nog bli kul, hade då jäkligt roligt förra året i alla fall :) Får väl "föra" lite i bilen på väg hem så man är fit for fight när man kommer fram.

Nu när det är studentvecka kan man ju inte låta bli att känna sig lite nostalgisk, haha. Det var ju ett helt år sen jag tog studenten nu och det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Hela veckan var helt underbar och jag längtar tillbaks, tråkigt att man aldrig kommer få uppleva det igen. Men istället har man ju en massa annat underbart att se fram emot i framtiden, så det är lugnt :)

Nu ska jag strax hoppa i säng, ska försöka somna tidigt ikväll så att jag kan kliva upp tidigt imorrn och kunna somna tidigt imorrnkväll eftersom jag ska upp svintidigt på fredag. TIDIGT var ordet ja. Men ja, det är alltid bra med en strategi :)

Förresten, jävla Grey's Anatomy med den där säsongsavslutningen. Snacka om cliffhanger! Huuua..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0