störtskur

Vilken tråkig dag det har varit.. Grått, kallt och blött ute vilket resulterade i en dag inomhus med tv:n och en bok. Lagade crêpes till middag, har tvättat och nu ska jag torka golv (pappa dammsög tack och lov, för det är bland det värsta jag vet). Jag och papi är ensamma hemma, modern är i Sundsvall på kurs (?) och Krille är i Färila på "Drömkväll" och spelar med sitt band. Ska åka ner och hämta han kring nio, innan dess ska jag alltså torka golven och kanske till och med ta en dusch :p

I morgon blir det Ljusdal, ska skjutsa ner bror till tandläkaren så alltså måste jag upp till Kårböle igen sen. Helgen är oplanerad, vet inte alls vad som händer. Känner för en lugn, vit helg men vi vet ju hur det brukar sluta! Äsch, vi får väl se vad det blir. Kanske hyr lite filmer imorrn som man kan mysa med i helgen, det vore ju faktiskt jäkligt skönt!

Nä, nu måste jag få tummen ur och göra något produktivt. Ha en bra kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0