söndagkväll

Har spenderat kvällen hemma hos Rickard. Det blev kortspel och film, jäkligt lugn och skön kväll! Såg en film med Brad Pitt och Anthony Hopkins, Höstlegender. Bra skit! Och Brad Pitt är ju så het så att man kan gå i bitar, haha :p Tänkte egentligen hoppa i säng så fort jag kom hem men hamnade såklart här framför datorn istället. I morgon blir det Ljusdal igen, ska jobba 15-20.15 så det blir en kortdag (skön måndag med andra ord!). Snacka om att det är skillnad på passen man jobbar, i torsdags jobbade jag ju 09.30-20.15 och imorrn blir det som sagt bara 5 timmar.

Nu kom Krille hem, han har varit och träffat en polare och nu försöker han para ihop mig med honom (kompisen är några år äldre än mig, så det är ingen femtonåring vi pratar om :p) Haha, kul att lillebror försöker vara matchmaker, but I think I'll pass :p

Nu blir det sängen och en bok! Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Affe

hahaah go for it! :P

2009-06-24 @ 08:14:15
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0