segare än segast

usch vad jag har gått och blivit dålig med det här med blogg. Skriver aldrig nu för tiden!

Kom hem från Stockholm/Täby igår, åkte ju dit i torsdags. Har haft en bra helg där nere med mina babes Stefan och Lisa :) Va en sväng på grönan, drog på en båttur över till Åland en snabbis, festade, umgicks en massa och så blev det såklart lite shopping. Dock med betoning på lite, köpte bara ett par jeans, två baslinnen och en tubtopp. Är inte ett stort fan av shopping direkt, prova kläder är bland det tråkigaste som finns plus att det är svettigt och jobbigt :p Att köpa skor är däremot mycket roligare :)

Idag har jag hängt med Rickard, har skjutsat runt han på Ljusdal hela dagen sedan avslutade vi hemma hos han med lite öl, vin och grogg. Han och resten av skogsarna skulle till Hudik på Bockarna så jag halvförkrökade med dom en sväng. Åkte sedan med Jimmy och Linda hem till byn, så nu är jag alltså in das Kårböle igen.

Ska försöka få tummen ur och lägga upp lite bilder här sen, dock verkar det som att den här datorn inte gillar min kamera så jag vet inte om jag kan lägga in några bilder överhuvudtaget. Vi får la se hur det går. Har lite bilder sen i helgen och på mitt nya hår då såklart :) Är fortfarande sjukt nöjd! Nu ska jag lägga mig i sängen med en bra bok och sedan blir det sooova.
Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: affe

Håller med dig! Man blir bara svettig å stressad av shopping

2009-06-05 @ 08:45:36
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0