mornin'

Solen skiner, har nyss hoppat ur duschen och klätt på mig och nu väntar frukost och lite smink/hår sen är man färdig. Ska åka med bussen kl. 09 eftersom jag jobbar 12-20.15 idag. Stängning, hua.. När ska folk fatta att vi stänger kl. 20 och inte 20.15 eller 20.30. Det brukar alltid komma in ett gäng sådär tio-fem minuter i åtta, sedan går de runt i affären huuur länge som helst. Ok, inte alltid men det känns som det när man sitter där och det enda man vill är att stänga butiken. Så tänk på det gott folk, om ni kommer på i sista minuten att ni måste handla något, skynda er in, ta det ni ska ha och gå sedan och betala. Skit i att kolla efter en massa annat joks. Ja, det är väl det som är det jobbiga med stängning. Hursomhelst så gillar jag att jobba på Delins, det är ett härligt gäng som jobbar där och man träffar mycket folk hela tiden. Dagarna går fort och det är helt enkelt ett jäkligt trevligt jobb :)

Nä, nu måste jag käka frulle och torka håret. Have a nice day folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0