midsommarafton och födelsedag

Vilken helg det har varit! I fredags var det midsommarafton OCH min födelsedag :) Åkte på världens dunderförkylning med feber och hela skiten, såklart lagom till den stora dagen. Hade ju tänkt fixa och dona inför festen, men orkade ingenting utan låg bara i soffan hela dagen. Tur att jag har världens bästa och familj och så underbara vänner som ställde upp och fixade ALLT! Jag behövde inte göra nånting utan allt var klart när jag kom ner på IP. Innan det var färdigt hade dock min förkylning ordnat upp sig så jag pallade med en riktigt festkväll till slut! Tappade rösten totalt, men det har börjat ordna upp sig det med nu :) Är supernöjd med min födelsedag, det var många som kom, vi grillade, lekte lekar och hade det jäkligt trevligt om jag får säga det själv :) Solen tittade fram den med, vilket gjorde dagen/kvällen ännu bättre. På natten nångång lämnade vi IP och drog hem till mig på afterparty, dock var jag helt slut så jag gick och la mig men festen fortsatte utan mig till morgonen. När jag vaknade igår låg det folk lite här och där i huset :)

Fick fina presenter men mest glad är jag över att det var så många som kom, tack alla som gjorde min dag/kväll/natt! Jag hoppas att alla hade lika roligt som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0