eeh, Sverige sög.

Jaha, fotbollen gick ju skitbra. Nä. Så tyvärr, ingen sång för min del!

Drog till Rickard, kollade på fotbollen, Thomas kom, vi åkte iväg, träffade Bolke som hoppade in i bilen han med. Åkte iväg på björnjakt, såg endast två älgar och nån sketen hare. Trök. Jag får aldrig se björn medans alla andra ser björn hela tiden.. Jaja. Mot slutet av kvällen kunde jag välja på att haka med till Rickard eller dra hem, jag valde det sistnämnda. Var så jäkla trött och kände ingen större lust att sitta framför tv:n hos Molarins och sedan måsta gå hem (yeah, supelång bit I promise). Så alltså for jag hem, och nu sitter jag här. Funderar..  Käka nåt eller låta bli? Lägga mig i sängen eller framför tv:n? Läsa bok eller slagga på en gång? Hmm. Vilka dilemman.. Hard life, fo' real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0