das weekend

Söndag och helgen är över. Student i fredags, hem igår, deg framför film. Ja, det var väl ungefär så helgen såg ut. Skippade cruisingen igår, var så otroligt trött, arg och ledsen och på helt fel humör för fest. Jag hade verkligen sett fram emot att festa igår med polarna i Ljusdal men det hade jag aldrig pallat. I stället drog jag på Statoil och hyrde tre filmer, köpte chips, cola och dip och sen drog jag hem till Kårböle. Lätt värt! Kändes så jäkla skönt att ta en hemmakväll framför tv:n! Idag blev det ungefär samma, har legat i soffan med täcket framför olika filmer hela dan. Har ju inte kunnat göra så mycket mer, Kårböle visade sig inte från sin bästa sida idag. Regn, regn och åter regn. Så jäkla trist, men vi får väl hoppas att det blir bättre framåt helgen (och midsommar!). Imorrn bär det av neråt igen, ska inhandla lite grejer till helgen och sen ska jag jobba i veckan så då blir jag kvar i Ljusdal tills på torsdagkväll.

Nu - glass


Kommentarer
Postat av: Mia Boman

Jättekul att snabbträffa er alla igår. Hoppas vi träffas något mer i sommar. Kram Mia

2009-06-14 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0