åhå

Tisdagkväll. Har jobbat idag, 8-17 at the floor. Efter jobbet drog jag hem, käkade och sen kom Elin och hämtade upp mig för att åka på Dollar. Nu har jag handlat en massa plastglas, ballonger, servetter, serpentiner, groggvirke och snacks inför le party på fredag. Ser verkligen fram emot midsommarafton, tror och hoppas att festen blir kanon. Verkar som att det kommer ganska många (och bra) folk. En trevlig blanding av människor som kommer att göra min dag/kväll!  I morgon blir det jobb igen, 10-stängning så det blir en låång dag men det är lugnt (moneymoney). 

Nu ska jag strax slänga mig i säng och påbörja en ny bok, underbara Wallander :) Så, godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0