goodnight

Torsdagkväll och bara en jobbdag kvar på denna vecka, sköönt! Var ledig igår efter att ha jobbat sex dagar på raken, passade då på att dra till Gävle på en shoppingtur. Jag och mamma hoppade på tåget och spenderade en riktigt bra dag i stan. Hittade inte riktigt det jag sökte (ovanligt dy!) men köpte i alla fall lite grejer, bland annat ett par snygga adidaspjuks som jag har kikat på förr och som nu var nedsatta med 300 spänn så då lära jag ju passa på :)



Fick även med mig lite smink, örhängen, ett usb-minne, en väska och en tröja hem. Nöjd!

Idag har jag jobbat och jobbar som sagt i morgon också. Då ska jag - hör och häpna - vara i charken för första gången. Kommer ju gå galant, haha! Äsch, har ju aldrig varit där förr så de har knappast några förväntingar på min prestation, ska ju vara där för att lära mig. Efter morgondagen väntar tre dagars ledighet, underbart! Karneval, fotboll, fest, mat, utgång och dans står på schemat, känns som att det kommer bli en grym helg!

Nu är det läggdags för min del, börjar klockan åtta i morrnbitti. Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Affe

skitsnygga skor! vill oxå till gävle!

2009-07-19 @ 19:24:36
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0