8/7-09

Back in Ljusdal och har till min förvåning ett fungerande Internet! Det är lite si och så med det, fungerar när det vill ungefär. Men ska inte klaga med tanke på att det inte är jag som står för det, haha.

I morgon är det jobb igen, jobbar 8-17 på golvet vilket är ett skönt pass. Ska som sagt jobba sex dagar på raken nu, alltså hela helgen. Dock börjar jag inte förrän klockan två på söndag så tänkte nog ut och roa mig lite på lördag i alla fall :) Hade tänkt dra till Känne, men tror faktiskt att jag skippar det ändå. Har ju ingen bil och tror inte direkt att det är någon som ska åka från Kårböle till Ljusdal på söndag förmiddag så jag får nog stanna i Ljusdal jag! Så är det någon som vill ha en pharteyfriend på lördag, hojta till! Apropå fest så kommer här lite bilder från i helgen. Enjoy!



Huvudpersonen för kvällen - Marcela


Moi och Isabell med varsin san fransisco i händerna ;p


här flankeras jag av två schnyggingar inne på toa :)


Marcela, Madde och Wille. 
 

Jag m. kvällens dejt, haha :)

Kommentarer
Postat av: isabellphe

hahahahaha men hjälp ;D roligt hade vi iallafall!

det MÅSTE göras om snarast medans sommaren är kvar :)

du får ta och skicka meeeer bilder via msn'et.



och tack för låten i tidigare inlägg. pusss!

2009-07-09 @ 20:57:01
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0