leeeedig

Är ledig idag och i morgon, SKÖNT! Jobbar mest hela tiden känns det som och nu har jag några tunga dagar framför mig, jobb 6 dagar, ledig en dag och sen jobb igen. Jobbigt, men skitbra! Moneymoney :)

Har haft en grym helg, trots jobb :p Va på 20-års fest/middag hos Marcela i lördags tillsammans med ett härligt gäng, god mat och drinks! Hade jäkligt roligt, det var helt klart en toppkväll! Roligaste av allt var ju när det kom nån (några?) som skulle göra ett repotage om Stadt och ville följa oss under kvällen, från förfest till krogen. Kändes väldigt stabilt att bli intervjuad efter x antal glas, men det blev säkert skitbra :) Söndagen tillbringades i sängen med min dejt Cäärou och sedan blev det pizza tillsammans med henne och Marcela. Skön, degig söndag!

Nu är jag back in Kårböle, tänkte umgås lite med mamma och bror, men så drog dom till Ljusdal idag så nu sitter jag här i min ensamhet. Regnet verkligen öser ner så det dånar i kåken, tänkte ju att jag skulle hänga tvätt men det får väl bli inomhus då. 

Avslutar med en låt, här är den Isabell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0