lalala

Är så otroligt kass på att uppdatera här men känner att jag inte har något vettigt att skriva, plus att jag jobbar mest hela tiden och gör jag inte det så är jag ute i det fina vädret :) Åkte hem till byn idag, tänkte passa på att åka upp hit när jag är ledig två dagar så jag får njuta av sol och bad i underbara Osen! Helt otroligt vilket väder vi har, men nu verkar det som att det kommer vända, i alla fall bli lite svalare vilket faktiskt känns helt ok! Är så jäkla varmt inne i affärn så man svettas ju ihjäl när man jobbar, lite svalka hade inte skadat :) 

Idag har jag alltså schteekt och badat, så jäkla värt! Verkar dock som jag låg mest på mage för är ganska mycket brunare på baksidan än framsidan, men det ska jag fixa till imorrn hade jag tänkt. Först ska jag dock ner till Ljusdal en sväng, Krille ska till tandläkaren så då tänkte jag vara snäll och skjutsa ner honom och samtidigt passa på att handla inför helgen. Mamma är i Göteborg och hälsar på lite kompisar och pappa jobbar så då fick jag ta på mig det lilla uppdraget :) Drar tillbaks till Ljusdal på fredag, för då är det jobb igen. Jobbar även lördag, men slutar tidigt och sen på kvällen blir det 20-års phartey hos Marcela, kung! Är ledig söndag så då blir det deg i solen hela dan! Kan nog hitt på och bli en bra helg :)

Nu blir det snart sängen för min del, bävar inför värmen men hoppas att det är skapligt svalt i sovrummet i alla fall. Så, godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0