the last saturday

Sitter i min nytapetserade lägenhet och känner mig riktigt nöjd! När jag kom hit igår hade de tapetserat i både vardagsrummet/köket och i hallen. Nu är det bara sovalkoven kvar, sen är det klart :) Jag, pappa och mamma flyttade tillbaks alla möbler och passade även på att möblera om, kul med lite omväxling. Tänker lägga upp lite bilder sen när allt är klart så ni får se. Skulle egentligen ha stannat kvar här igår men kom på att jag skulle ha tagit min andra dukoral-dos (koleravaccin), så jag lära åka tillbaks till Kårböle igen för att fixa det.

I morse klev jag upp tidigt och tog bussen ner till Ljusdal. Har tillbringat denna lördag med att göra så lite som möjligt, måste ju ladda upp inför kvällen, haha. För ikväll blir det fest och jag ser verkligen fram emot det! Min sista lördagskväll i Ljusdal på ett bra tag, måste firas :) Om exakt en vecka åker jag och det känns underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0