chachacha

Idag var jag som sagt till Hogdal för mina sista vaccinationer inför resan. Hängde kvar ett tag på mammas jobb, sedan drog jag på Ica och handlade lite och var även till pappas förråd och hämtade några burkar färg. Kom hem, tog hand om tvätten och lagade mat. Käkade ensam eftersom varken mamma eller Krille var hemma och pappa hade nyss kommit hem från Gävle där de har satt in en titanskruv i munnen på honom (han ska få en ny tand), så han kunde inte äta "riktig" mat. Det var veckan innan min studentvecka som han pajade tanden och han har inte fått sätta in titanskruven förrän nu, åtta månader senare.

Nu tänkte jag bara ta det lugnt ett tag innan jag det blir dags att provpacka lite. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha med mig, men tänkte ha med mig så lite som möjligt i alla fall :) Tanken är ju att jag ska shoppa en massa där, så därför behöver jag inte ha med mig så mycket från början. Fatta, om fyra dagar är jag i Thailand! Vi lyfter från Arlanda på lördag klockan 20.20 och landar i Bangkok på söndag kring 12.30 lokal tid. Undra vart jag är och vad jag gör om en vecka vid den här tiden? Det återstår att se :)



Volbeat - Maybellene I Hofteholder

Kommentarer
Postat av: Annefrid

Du har blivit utmanad i min blogg (=

2009-01-29 @ 15:12:44
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0