thirteen days left

Sitter hemma i väntan på att få dra till Ljusdal, Rickard ska ner så jag tänkte åka med han. Helgen har tillbringats hemma hos familjen, det har varit väldigt lugnt och skönt. I veckan blir jag nog i Ljusdal i några dagar, måste inhandla lite nödvändigheter inför resan och även träffa lite folk :) Tänkte även passa på att festa järnet i helgen som kommer, sista helgen innan jag åker. Så bäst för er att ni är partysugna då ;p Dock måste jag spara mina pengar så jag har mycket cash i Thailand, så jag får försöka att hålla i plånboken nu i de 13 (!) dagar som är kvar, men det ska nog gå bra!

Nu tänkte jag ta en snabb prommis med mamma innan det bär av neråt. Adìos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0