surfin' bird

Är ensam hemma i Kårböle, päronen jobbar och broder är i skolan. Jag känner att jag har varit hemma väldigt länge nu, så idag drar jag tillbaks till Ljusdal. Måste uträtta en del ärenden, som till exempel gå loss inne på apoteket inför resan. Blir kvar tills på lördagnatt nångång, ska nämligen vara chaufför och mamma och pappa då som ska på middag/fest i Tallåsen.

På söndag fyller Krille år och jag har inte köpt något åt han än, vilket jag måste fixa nu i dagarna. Efter att vi firat honom drar jag till Stockholm på en snabbvisit och sedan har jag inga direkta planer för tiden som är kvar innan jag åker. Så är det någon som vill träffas, fika, festa eller bara dega, hör av er :)

Nu ska jag ta en promenad runt byn innan det bär av ner till Ljusdal. Ciao!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas du har en kanon torsdag! här hos mig i bangkok är allt super!

2009-01-08 @ 16:21:15
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: anders

jag har tid att umgås i veckan! hör av mej nå ja

2009-01-12 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0