sawadee ka

Sitter här med en massa papper framför mig. Det är packningslistor, visumansökan och lite annat joks. Har försökt att ringa till thaiembassy hela morgonen men de säger bara "the lines are very busy, please try again later". Åhh.. Skulle ha behövt fråga dem lite saker, men jag verkar inte komma fram. Åker nog ner till Stockholm imorrn och går direkt till ambassaden, så kan jag fixa allt med detsamma!

Snart är det bara tre veckor kvar tills vi åker. Biljetterna är betalda, backpacker-ryggsäcken fixad, reseapoteket är snart kirrat och jag har bokat vandrarhem i Bangkok nära Khaosan Road de två första nätterna. Ja, det mesta börja falla på plats. Vi åker alltså den 31/1 och kommer hem 15/3. Det är tänkt att vi ska resa runt lite i landet till olika underbara platser och sedan avsluta vår resa med några dagar i Bangkok där vi ska shoppa upp de pengar vi har kvar :p Kommer blir riktigt grymt! Gruvar mig lite, men längtar på samma gång. Sex veckor i paradiset.. my oh my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0