ruskij

Nu har jag betalt för två nätter på hotell/vandrarhem i Bangkok, skönt att veta vart man ska ta vägen när man kommer ner. Fick inte tag på thai-ambassaden, men ska dit på måndag. Stina är ledig då så då ska vi även passa på att smida lite planer och kolla resrutt. Förresten var jag iväg och fick mina tredje och fjärde sprutor i måndags. Nu är det bara två sprutor kvar + två doser dukoral, sedan är jag fit for fight (eller, fit for thai-sickness kanske man ska säga :p) Bara för någon dag sen kände jag mig nervös inför resan, men nu känns det mycket bättre, antagligen för att man har fått lite större koll på läget.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och umgås med the mothafucking brotha'. ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0