ränner

Lördagen var bra, hade roligt tillsammans med underbara människor! Fick dock i mig lite för mycket av det goda, vilket resulterade i en hemsk söndag.. Men man får ju skylla sig själv! På söndag kväll åkte jag hem till Kårböle eftersom de skulle komma till lägenheten och tapetsera tidigt på morgonen dagen efter (alltså igår). Åkte dock tillbaka till Ljusdal igen igår eftersom jag skulle på hockey med Hank. Vi drog alltså till Gävle på hockey, Brynäs-Modo. Älskade Brynäs spelade bra i första perioden men sen blev de bara sämre och det slutade med att Modo vann med 4-2.. Tråkigt, men jag hade en kanonkväll ändå :) Sedan skjutsade Henke hem mig till Kårböle, vilket verkligen uppskattades :) Så nu sitter jag här hemma och gör inte så mycket. Tänkte kolla på en film och sen börja kika lite på vad jag ska ha med mig till Thailand. JAG ÅKER PÅ LÖRDAG! Shit, börjar fan bli lite nervös nu..


Kommentarer
Postat av: Ruth i Ängersjö

Yngve och Markus var också i Gävle då. Men dom höll på det vinnande laget. (De åkte buss från Färila).



Hälsa Thailand!

2009-01-28 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0