nio dagar kvar..

Igår gjorde jag två upptäckter:

1. Man kan köpa en burkcola för 6 kronor (billigt!)
2. Det kostar bara 23 kronor att åka buss Ljusdal-Kårböle, sist jag åkte kostade det 30 kronor.

Åkte alltså till Kårböle igår, min lägenhet är inte klar än så därför kan jag inte vara där så då var det lika bra att åka hem till familjen. Jag fick veta igår att de ska tapetsera om hela lägenheten och inte bara vardagsrummet/köket som de sa från början, kanon! Lite dumt att de gör det här just nu när jag ska åka, känns som jag inte riktigt har tid med att packa ur lägenheten och sen in med allt igen, inte nu. Men självklart är jag även jätteglad över att få det fint i lägenheten :)

I morgon åker jag ner till Ljusdal igen och förhoppningsvis är vardagsrummet klart då så man kan börja få in alla grejer. Mamma och pappa ska ner de också, så då får jag hjälp :) Jag tror att jag blir kvar i Ljusdal hela helgen, det beror lite på hur det står till med sängplats men jag fick sova i Elins lägenhet så det går nog bra!


Elin et moi.

Nu ska jag ta och gå ut på en långpromenad, det är otroligt härligt väder idag!

Later.




Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Jaså?? tack ^^

2009-01-22 @ 13:16:11
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0