lucky me

Igår hittade jag en femhundring (!) på backen, så jäkla bra! Synd för den som har tappat den, men what to do? Den enes död, den andres bröd som man brukar säga ;p Den satt jäkligt fint, speciellt med tanke på att jag köpte en ny digitalkamera igår + ska iväg och resa snart, då är alla pengatillskott särskilt välkomna!

Igår fick jag även en pytteliten perkilator av mamma, den är väldigt fin och bra och får plats i mitt hem, vilket är ett stort plus :) Nu blir det tv:n, en-två koppar kaffe och en macka. Sen ska jag skjutsa pappsen och farbror Bo till Tallåsen, men det är senare det.



Avslutar med en gammal goding, N-trance's cover på Rod Stewarts "Do ya think I'm sexy". Nostalgi ;p

Kommentarer
Postat av: Therese

Oväntade pengar är underbart ju :)

2009-01-12 @ 09:34:32
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Annefrid

faan va najs då! tänk om hade den turen!

2009-01-13 @ 08:42:12
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0