kinesar

Jag är hos Elin och Elin är hos Lars, vilket betyder att jag är ensam här :p I morgon kommer det målare och tapetserar i min lägenhet och eftersom den är väldigt liten var jag tvungen att slänga upp lite möbler i sängen, därför kan jag inte sova där inatt. Så inatt sover jag i Elins lägenhet, all by myself :)

Jag har tillbringat hela dagen i Yg hos Ante, vi har kollat på film, degat och lekt med lill-valpen Santo. Efter att vi hade käkat drog vi ner till Ljusdal och donade i lägenheten, sedan gick vi och grattade Rickard på födelsedagen. Han bjöd på tre (!) olika tårtor och kaffe/multijuice. Efter ett tag kom det så jäkla mycket folk och Rickard har heller inte världens största lägga, så då drog vi iväg till OK, mig och sen Elin.

Nu ska jag ta och kika lite på tv innan det blir dags för sängen. Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0